272
ARTISTES PARISIENS DU XVIe ET DU XVIIe SIECLE.
Dupont, prebstre.et curé de Louvre en Pari­sis, oncle paternel, Gabriel d'Amours, es­cuyer, homme d'armes de la compaignye d'ordonnance du Roy, cousin paternel, Jehan Lecler, sr de Homont, cousin ger­main paternel, Arnault Prevost, huissier des Requêtes ordinaires de l'hostel, cousin paternel à cause de Elizabeth Villemart-, sa femme, noble homme me Jehan Hu­rault, amy et parain de lad. Denise Du­pont, et led. Louis Turgis, allye à cause de sa femme; ausquelz parens presens avons fait faire le serment de fidellement et en leur conscience nous donner advis sur le contenu cy dessus; lesquelz, après led. serment par eulx fait en tel cas requis et accoustumé, auroyent, tous separement et l'ung après l'autre, dict estre tous d'advis que lesd, mi­neurs renoncent à la succession de lad. deffunte Magdeleine de Dung. Sur quoy, nous, après avoir oy lesd, parens et amys en leur advis, avons ordonné que led. advis sera mys en noz mains pour en faire rapport au Conseil.
Il sera dict par deliberation de Conseil, veu le susd, advis desd, parens et amys, qu'il est permis et permettons aud. Pierre. Du­pont, père et tuteur desd, mineurs, de renon­cer pour iceux mineurs à la succession de lad. deffuncte Magdeleine de Dung, attendu que icelle succession leur est plus onereuse que profitable, laquelle renonciation et ce qui sera faict en consequence d'icelle avons approuvée et . esmologuée. H. Marcetz, Gohory.
Rapporté et prononcé aud. Dupont aud. nom de tuteur, lequel, suivant le jugement rendu cy dessus, a renoncé et renonce pour iceulx mineurs à la succession de lad. deffuncte Magdeleine de Dung, comme leur estant icelle plus onereuse que profitable, ce samedy, 28memars 1620. Dupont.— (Arch, nat., Y 3886.)
568. — Pierre Le Froid, tapissier de.haute lisse.
Donation de3,ooo livres tournois par Pierre Le Froid, maître tapissier de haute lisse, à Jeanne et Catherine Picot, filles de jeu Gaspard Picot, tapissier de Turquie à Paris, et de Claude Mi­lon, remariée en secondes noces audit Le Froid. — 3 o octobre 1626.
Par devant les nottaires garde nottes du Roy nostre Sire au Chastelet de Paris soubz­signez fut present honnorable honime Pierre Le Froid, m° tappissier de haulte lisse, bour­geois de Paris, y demeurant rue Sainct-Mar-tin, parroisse Saint-Mederiq, lequel, pour l'affection qu'il porte à Jehanne et Catherine Picol, sœurs, filles de deffunct Gaspard Pi­cot, vivant aussy me tappissier de Turquie à Paris, et de Claude Milon, jadis sa femme, et a present dud. Le Froid, et affin que lesd, filles ayent moyen de treuver party honneste en mariage, lorsqu'elles seront en aage d'y estre pourveues, volontairement et sans aulcune force ne contraincte, ains sur cc bien conseillé par aulcungs de ses meilleurs amis, recongnut et confessa avoir donné, ceddé et dellaissé, et par ces presentes donne, cedde et dellaissé par donnation irrévocable faicte entre vifs du tout à tousjours, ausd. Jehanne et Catherine Picot, demeurantes avec luy, à ce presentes et acceptantes, Ia somme de trois mil livres tournois, qui est pour chacune d'elles quinze cens livres tour­nois, à prendre par elles sur tous et cha­cungs les-biens meubles et immeubles, pre­sens et advenir dud. donnatair, qu'il en a dès à present chargez, obligez et ypolhcc-quez à fournir et faire valloir lesd, troys mil livres, et ce sy tost que chacune desd, filles sera en aage nubil et aura trouvé party hon­neste selon sa condition, et jusques à ce s'est led. donnateur reservé et reserve la jouis­sance et usuffruict de lad. somme de trois